26 ianuarie 2025
No menu items!

EVIDENȚA POPULAȚIEI PLOIEŞTI ELIBEREAZĂ ADEVERINȚE NECESARE REDUCERII VÂRSTEI DE PENSIONARE DIN CAUZA POLUĂRII 

Cele mai vizualizate articole

Serviciul Public Local Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Ploieşti anunţă că eliberează, la cerere, adeverinţe pentru cetăţenii români cu domiciliul /reşedinţa pe raza municipiului Ploieşti, cât şi cele 8 localităţi arondate acestuia: Balta Doamnei, Berceni, Drăgăneşti, Dumbrava, Gherghiţa, Gorgota, Poienarii Burchii, Puchenii Mari cu privire la: datele cu care aceştia figurează în R.N.E.P.; istoricul de domiciliu/reşedinţă, istoricul actelor de identitate.

Adeverinţele vor fi utilizate numai pentru a face dovada datelor înscrise pentru instituţii/persoane juridice de pe teritoriul ţării (exemple: Programul de reînnoire a parcului auto, casa de pensii (reducere varsta standard de pensionare-Legea 263 /2010 art.65 alin (5) cu modificările şi completările ulterioare, etc.).
Pentru obţinerea adeverinţei, se depun următoarele documente:
– Cerere tip -(documentul este gratuit si poate fi procurat de la secretariatul S.E.I.P. sau poate fi descarcat de pe site-ul SPCLEP – http://www.ploiesti.ro/SPCLEP/)
– Copie carte de identitate (se va prezenta şi originalul, pentru conformitate);
– Document care să ateste plata taxei furnizare date (TAXĂ = 1 LEU/(pentru fiecare persoana pentru care se solicita date)- (beneficiar SPCLEP – CUI 17434519 – IBAN RO59TREZ52121G330800XXXX ), se poate achita si la casieria institutiei
– Dovada plăţii se face obligatoriu la depunerea documentelor

Depunerea documentelor se poate realiza astfel:

1. Titularul se poate deplasa la sediul S.P.C.L.E.P.-Ploiesti, Bulevardul Independenţei nr. 10, Secretariat Serviciul Evidenţă Informatizată a Persoanelor, cam. nr. 17 cu documentele enumerate mai sus,
sau
2. Toate aceste documente pot fi scanate/fotografiate şi transmise la adresa de e-mail: relaţiicupublicul@spclep-ploiesti.ro
În ambele cazuri, pentru ridicarea adeverinţei, titularul se va prezenta personal cu C.I. în original.

Programul Secretariatului S.E.I.P. – primiri /eliberări documente – este urmatorul:
– Luni 14 00 – 16 00
– Marţi 8 30 – 13 00
– Miercuri 8 30 – 14 30
– Joi 14 00 – 16 00
– Vineri 8 30 – 12 30

Termenul de realizare este de 10 zile de la data înregistrării cererii.
Pentru datele referitoare la domiciliile avute de către persoana respectivă în România şi orice menţiune privind starea civilă, aflate în evidenţa acestuia, începând cu data de 1 ianuarie 2000- 20 zile de la data înregistrării cererii. Pentru datele referitoare la perioada anterioară anului 2000, termenul de comunicare este de maximum 20 de zile.

4/5 - (3 votes)

Evaluează articolul

4/5 - (3 votes)

Cele mai noi știri

Celebrul Coif de aur de la Coțofenești a fost furat!

Unul dintre cele mai importante obiecte istorice ale patrimoniului României, Coiful de aur de la Coțofenești, a fost furat...
spot_img

Next AG Holding SRL angajeaza Inginer proiectare si executie Instalatii distributie si transport gaze naturale pentru coordonarea proiectelor si lucrarilor societatii

    Cerinte:
  • Studii superioare de specialitate - Facultataea de Instalatii, Facultate inginerie;
  • Experienta minim 2 ani in proiectare si executie in constructii civile si industriale;
  • Experienta minima: 2 ani cu oamenii.

Autorizatii necesare: EGD, PGD, EGT, PGT
Pentru transmiterea CV-urilor va rugam sa utilizati adresa noastra de e-mail: office@nextedholding.com

Articole din aceeași categorie

- Advertisement -spot_img
NecenzuratPH Modifica preferintele pentru cookies