Primarul Ploieştiului, Andrei Volosevici, a decis, azi, că personalul din cadrul fiecărei structuri a primăriei va funcţiona, începând de astăzi, în sistem hibrid, respectiv 2 săptămâni prezenţă la serviciu şi 2 săptămâni muncă la domiciliu. „Am dispus aceste măsuri pentru a se asigura continuitatea activităţii la nivelul municipalităţii ploieştene.Totodată, este necesar să respectăm cu toţii regulile de combatere a infectării cu noul coronavirus. Activitatea noastră trebuie să continue în parametri normali, în condiţii de siguranţă, atât pentru salariaţii Primăriei Municipiului Ploieşti, cât şi pentru cetăţeni”, a declarat primarul Andrei Volosevici.
Potrivit noii reguli, funcţionarii publici de conducere din cadrul autorităţii publice ploieştene răspund pentru organizarea activităţii structurii pe care o conduc, precum şi de repartizarea atribuţiilor şi lucrărilor, iar fiecare salariat răspunde de îndeplinirea atribuţiilor.