29 noiembrie 2023
No menu items!

CÂMPINA : SE SUSPENDA ACTIVITATEA BIROULUI  DE ELIBERARE A PAȘAPOARTELOR

Cele mai vizualizate articole

În contextul evoluției situației epidemiologice determinată de răspândirea COVID-19, începând cu data de 24.03.2020, activitatea de preluare a cererilor pentru eliberarea pașapoartelor simple electronice, respectiv activitatea de eliberare a acestora, la se suspendă temporar la Punctul de lucru de la Câmpina, din strada Calea Doftanei nr.18 

 

Totodată reamintim cetățenilor prahoveni că, la sediul Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte Prahova, activitatea de preluare a cererilor pentru eliberarea pașapoartelor simple electronice, respectiv a pașapoartelor simple temporare se va realiza numai pentru persoanele care prezintă documente din care rezultă necesitatea unor călătorii care se vor efectua cel mult în 30 de zile de la momentul înregistrării cererii, exclusiv în baza programărilor on-line. 

Recomandăm cetățenilor ca anterior efectuării programării on-line, să transmită la căsuța de e-mail corespunzătoare serviciului public comunitar de pașapoarte documentele din care rezultă necesitatea unor călătorii care se vor efectua în cel mult 30 de zile de la momentul înregistrării cererii, în vederea validării acestora. 

Reamintim că programările on-line sunt efectuate pe platforma www.epasapoarte.ro. De asemenea, transmiterea pașaportului simplu electronic la adresa de domiciliu/reședință din țară a titularului ori a persoanei care a formulat cererea, prin serviciul de curierat, se va face exclusiv în baza unei solicitări adresate prin e-mail/poștă de către titular, respectiv persoana care a formulat cererea/ părintele/reprezentantul legal în cazul minorilor cu vârsta sub 14 ani. 

Primirea cererilor privind exercitarea dreptului la liberă circulație în străinătate/istoric pașapoarte/ scutire taxe vamale, precum și furnizarea datelor din Registrul Național de Evidență a Pașapoartelor Simple și eliberarea adeverințelor/comunicărilor corespunzătoare, se va face exclusiv prin corespondență poștală sau electronică, numai pentru persoanele care prezintă documente care justifică urgența solicitării. – se precizeaza  intr-un comunicat emis de Instituția Prefectului Prahova

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Evaluează articolul

Cele mai noi știri

AVARIE PE O MAGISTRALĂ A TERMO PLOIEŞTI. PESTE 1.700 DE APARTAMENTE- FĂRĂ CĂLDURĂ ŞI APĂ CALDĂ

O avarie s-a produs pe o magistrală a Termo Ploieşti, peste 1.700 de apartamente din municipiu fiind, la ora...
spot_img

Articole din aceeași categorie

- Advertisement -spot_img
NecenzuratPH