Am primit la redactie scrisoarea unei prahovence, din Sinaia , care acuza abuzurile și lipsa de profesionalism ale angajaților firmei Wizzair. Redam mai jos scrisoarea, in integralitate , cu speranța ca, știind, putem evita astfel de situații
” In situatie de urgenta, Wizzair se bucura sa isi tepuiasca clientii
O situatie extrem de neplacuta, care se suprapune peste tensiunea creata de pandemia de Covid-19, m-a determinat sa scriu aceste randuri in speranta ca macar sa nu mai treaca si alte persoane prin asemenea momente. In aceasta dimineata, trebuia sa ma imbarc impreuna cu fiica mea intr-un avion Wizzair cu destinatia Suedia, (numarul zborului W63201) tara in care lucreaza si locuieste de mai multa vreme sotul meu.
Avand in vedere contextul actual, am cantarit foarte bine toate elementele si am decis ca, alaturi de el, ne este cel mai bine, astfel ca, inarmate cu dezinfectant, masti de protectie si manusi, ne-am prezentat la aeroport. Precizez ca, inainte de a cumpara biletul, in urma cu doua zile, ne-am documentat la consulatul din Suedia, unde ni s-a spus ca nu sunt probleme si ca putem intra in tara. De asemenea, am urmarit comunicarile oficiale ale MAE, negasind vreo restrictie privitoare la zborurile catre Suedia. La check in am avut, insa, o mare surpriza. Doamna in fata careia ma aflam si care, spre surprinderea mea, vorbea doar in engleza si nu in romana, asa cum mi s-ar parea firesc, mi-a spus ca nu ma pot imbarca, pentru ca nu i am prezentat un contract de munca sau rezidenta in Suedia. I am cerut sa imi prezinte si ea, tot in scris aceasta decizie. Nu mi-a fost prezentat niciun document oficial in care sa se specifice faptul ca aceasta este conditia obligatorie a companiei pentru a putea pleca spre Suedia. De altfel, consider ca era normal ca astfel de detalii sa imi fie prezentate in momentul achiziționării biletului, sau in cursul diminetii, nu inaintea imbarcarii, dupa ce compania mi-a incasat banii si m-a pus pe drum 100 de km, insotita de un copil de doar trei ani!
Nu imi place sa ma victimizez, ci prin aceste randuri atrag atentia asupra modului de lucru al Wizzair, pentru ca vreau ca nimeni sa nu fie nevoit sa treaca prin asemenea experiente, cu atat mai putin acum, intr-un context atat de ciudat si instabil.
Pana pe 14 aprilie nu se poate trimite nici o sesizare, reclamatie pe site ul wizzair. La call center esti taxat 1,19 euro pe minut si nu rezolvi nimic. Madalina.