14.2 C
Ploiești
14.3 C
Câmpina
11.9 C
Sinaia
14.3 C
Mizil
16 iulie 2020
No menu items!

INCA O ÎNCERCARE DE A LANSA LICITAȚIA PENTRU AUTOSTRADA PLOIESTI – BRAȘOV. LA BUȘTENI VA FI UN TUNEL PRIN MUNTE

- Advertisement -

Cele mai vizualizate articole

FIUL PRIMARULUI (PSD) DIN CORNU A DAT UN TUN DE PESTE 16 MILIOANE DE EURO IN CÂRDĂȘIE CU PRIMARUL (PSD) GABRIELA FIREA

In plină pandemie, când toată atenția publicului și a presei este concentrata pe cazurile de infectare cu noul coronavirus,...

ALEXANDRU RAFILA : CABINETELE STOMATOLOGICE, FRIZERIILE ȘI COSMETICA TREBUIE REDESCHISE

Președintele Societății Române de Microbiologie, Alexandru Rafila, susține că acum este prea devreme pentru relaxarea restricțiilor anti-COVID19, însă anumite...

JAF DIN BANII PUBLICI LA SPITALUL JUDEȚEAN PLOIESTI – MAȘTILE DE PROTECTIE FFP2 AU FOST CUMPARATE CU CEL MAI MARE PREȚ DIN ȚARA

De la începutul lunii martie, pana pe 25 aprilie, spitalele și alte instituții publice din România au cumpărat echipamente...

 

Compania de Drumuri a anunatat , astăzi , ca va face primul pas concret pentru realizarea Autostrazii A 3 Ploiești – Brașov și fluidizarea circulației pe DN 1 Valea Prahovei :

 

Luna viitoare va fi lansată licitația pentru construirea Centurii Comarnic, un tronson cu o lungime de 7 kilometri cu profil de autostradă care face parte din proiectul autostrăzii A 3 Ploiești – Comarnic- Brașov, a anunțat astăzi, la Facultatea de Căi Ferate, Drumuri și Poduri, Mariana Ioniță, șefa Companiei de Drumuri.

 

Pentru Centura Comarnic termenul de proiectare și execuție este de trei ani cu o valoare a investiției de 400 milioane de lei din  fonduri europene . Pentru zona Bușteni s-a renunțat la soluția unei variante de ocolire și s- a optat pentru realizarea unui tunel, a anunțat Mariana Ioniță.

 Autostrada A 3 Ploiești – Brașov este deja la a cincea încercare de construire. Singurul tronson în lucru este cel cu o lungime de 6 kilometri dintre Râșnov și Cristian, în județul Brașov care va fi deschis anul viitor.

 

Centura Comarnic este necesară fluidizării circulației pe DN 1, pentru că, pe tronsonul Nistorești ( Breaza )  -Comarnic soseaua se îngustează la o singură bandă pe sens ceea ce provoacă formarea atat de cunoscutelor  coloane pe mai mulți kilometri.

Prima licitație pentru construirea Centurilor Comarnic și Bușteni ( dar in regim de drum național cu o bandă pe sens)  a avut loc în 2015 și anulată în 2018.

Evaluează articolul

- Publicitate -

Cele mai noi știri

Legea mirosurilor a intrat în vigoare! Nu vă bucurați: prevederile legii ar putea fi aplicate peste 6 luni!

Legea mirosurilor, care se aplică începând de astăzi,16 iulie, aduce obligații suplimentare pentru firmele cu activități care poluează olfactiv....
- Publicitate -

DSP Prahova schimbă, din nou, șeful! Dr. Bogdan Nica a fost promovat la Ministerul Sănătății!

De mâine dr. Bogdan Nica va fi detașat la Ministerul Sănătății în calitate de director general al direcției generale asistență medicală, medicină de urgență...

Fost procuror DNA Ploiești reținut! Este acuzat de ”fabricarea” unui dosar penal cu nume mari!

Fostul procuror DNA, Mircea Negulescu, a fost reținut miercuri seară de procurorii din cadrul Secţiei de Investigare a Infracţiunilor din Justiţie și se află...

VICEPRIMARUL CRISTIAN GANEA A PĂRĂSIT PSD- ul ȘI VA CANDIDA PENTRU FUNCȚIA DE PRIMAR DIN PARTEA PRO- ROMÂNIA

Viceprimarul Cristian Ganea a schimbat barca politica . A plecat din PSD și s- a înscris in Pro România . Pe principiul " dacă...

MAI MULTE TRENURI SUNT BLOCATE PE CALEA FERATĂ DUPĂ CE UN COPAC A CĂZUT PESTE CABLURILE DE ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICĂ

Patru trenuri sunt blocate la aceasta ora ( 19.00 ) pe linia CFR Bucuresti - Ploiesti după ce mai mulți copaci au căzut peste ...

Articole din aceeași categorie

- Advertisement -
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!