12 mai 2021
No menu items!

Din 25 ianuarie, 2 ghișee la serviciul de evidența populației Ploiești! Aveți aici programul de lucru

Cele mai vizualizate articole

FIUL PRIMARULUI (PSD) DIN CORNU A DAT UN TUN DE PESTE 16 MILIOANE DE EURO IN CÂRDĂȘIE CU PRIMARUL (PSD) GABRIELA FIREA

In plină pandemie, când toată atenția publicului și a presei este concentrata pe cazurile de infectare cu noul coronavirus,...

ALEXANDRU RAFILA : CABINETELE STOMATOLOGICE, FRIZERIILE ȘI COSMETICA TREBUIE REDESCHISE

Președintele Societății Române de Microbiologie, Alexandru Rafila, susține că acum este prea devreme pentru relaxarea restricțiilor anti-COVID19, însă anumite...

JAF DIN BANII PUBLICI LA SPITALUL JUDEȚEAN PLOIESTI – MAȘTILE DE PROTECTIE FFP2 AU FOST CUMPARATE CU CEL MAI MARE PREȚ DIN ȚARA

De la începutul lunii martie, pana pe 25 aprilie, spitalele și alte instituții publice din România au cumpărat echipamente...

Primăria Municipiului Ploieşti, prin Serviciul Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești, informează cetățenii că, activitatea cu publicul în cadrul Serviciului Evidența Informatizată a Persoanelor se va desfășura, începând cu data de 25 ianuarie 2021, prin intermediul a 2 (două) ghișee, după cum urmează:

 

LUNI

8.30 – 14.30

După orele 14.30 igienizare, lucrări de birou;

MARȚI

8.30 – 14.30

După orele 14.30 igienizare, lucrări de birou;

MIERCURI

8.30 – 13.00

15.30 – 18.30

Între orele 13.00-15.30 igienizare, dezinfecție;

JOI

8.30 – 14.30

După orele14.30 igienizare, lucrări de birou;

VINERI

8.30 – 13.00

După orele 13.00 igienizare, lucrări de birou, după ora 14.00 dezinsecție.

 

Menţionăm că, în vederea respectării regulilor de distanţare fizică, documentele în vederea obţinerii actelor de identitate se depun doar în baza programărilor online. Programările pentru „EVIDENŢA PERSOANELOR” se efectuează la Ghişeele 1 si 2, accesând următorul link: http://ploiesti.agentiawebmagnat.ro/programare-carte-identitate.html

Potrivit Art. 4 alin. (5) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19:

“Valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice, precum şi de entităţile private autorizate conform legii se menţine pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.”

De asemenea, în conformitate cu OUG nr.97/2005, termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este de până la 30 de zile de la data înregistrării cererii la serviciul public comunitar de evidență a persoanelor. În situații deosebite, termenul poate fi prelungit cu cel mult 15 zile de către șeful serviciului public comunitar de evidență a persoanelor. Municipalitatea ploieşteană le mulțumește cetățenilor pentru înțelegere și îi roagă să respecte regulile stabilite de autorități în această perioadă.

Evaluează articolul

Cele mai noi știri

”Arta conversației” a… plecat puțin!

Cea mai cunoscută romancieră contemporană a plecat dintre noi! Ileana Vulpescu, creatoarea ”Artei conversației” s-a stins din viață! Ileana Vulpescu...

Articole din aceeași categorie

- Advertisement -
NecenzuratPH