13 iulie 2025
No menu items!

SCHIMBĂRI LA PRIMĂRIA PLOIEŞTI PE FONDUL CREŞTERII CAZURILOR DE COVID

Cele mai vizualizate articole

Primăria municipiului Ploieşti anunţă că, de mâine, intervin modificări în activitatea instituţiei pe fondul creşterii numărului de cazuri de COVID.

Astfel, angajaţii instituţiei îşi vor desfăşura activitatea alternativ, prin prezenţa la sediul instituţiei sau prin muncă la domiciliu, respectiv o săptămână prezenţă fizică la serviciu/o săptămână muncă la domiciliu (în sistem online), astfel încât să se asigure continuitatea activităţii, iar relaţia instituţiei cu cetăţenii să nu fie afectată.

De asemenea, programul cu publicul, la Registratura Primăriei municipiului Ploieşti, se va desfăşura, începând din data de 27.01.2022, după cum urmează:

– Luni 9.00-13.00 depunere documente;
– Joi 9.00-13.00 eliberare documente.

Solicitările/petiţiile/reclamaţiile sau alte documente se pot transmite în sistem online, la următoarele adrese de e-mail:
registratura@ploiesti.ro
dir.urbanism@ploiesti.ro
comunicare@ploiesti.ro

Persoanele care nu au acces la o adresă de e-mail pot transmite sesizările /petiţiile/ reclamaţiile sau alte documente prin intermediul serviciilor poştale, la adresa: Primăria Municipiului Ploieşti, Piaţa Eroilor nr. 1 A, 100316, Ploieşti.

Sesizările şi cererile se pot adresa şi telefonic, la următoarele numere:
0244/516699 Centrală Primărie;
0244/984 Dispecerat permanent – Primărie

În acest context, rămâne suspendat programul de audienţe cu publicul susţinut de conducerea primăriei.

Angajaţii aparatului de specialitate din cadrul U.A.T. Municipiul Ploieşti îşi vor desfăşura activitatea cu respectarea măsurilor de igienă şi siguranţă şi au obligaţia de a anunţa şeful ierarhic superior cu privire la apariţia unor simptome aferente COVID-19, fiindu-le interzisă prezenţa la locul de muncă, în acest context.

Pentru instituţiile de subordonare locală, fiecare ordonator de credite are obligaţia să modifice programul de lucru al instituţiei pe care o conduce, în regim de muncă la domiciliu, acolo unde specificul activităţii permite, respectiv o săptămână muncă la domiciliu/o săptămână prezenţă la serviciu, astfel încât să se asigure continuitatea activităţii, iar relaţia instituţiei cu cetăţenii să nu fie afectată.

Cu titlu de excepţie, în funcţie de specificul activităţii, acolo unde este absolut necesară prezenţa fizică a salariaţilor, pentru instituţiile cu peste 50 de salariaţi, programul de lucru de 8 ore se organizează astfel încât personalul să fie împărţit în cel puţin două grupe, care să înceapă, respectiv să termine activitatea, la o diferenţă de cel puţin o oră.

 

5/5 - (1 vote)

Evaluează articolul

5/5 - (1 vote)

Cele mai noi știri

Primarul din Ciorani, condamnat la doi ani de închisoare pentru fraudă electorală

Primarul comunei prahovene Ciorani, Marin Voicu, a fost condamnat la doi ani de închisoare cu executare, fiind găsit vinovat...
spot_img

Next AG Holding SRL angajeaza Inginer proiectare si executie Instalatii distributie si transport gaze naturale pentru coordonarea proiectelor si lucrarilor societatii

    Cerinte:
  • Studii superioare de specialitate - Facultataea de Instalatii, Facultate inginerie;
  • Experienta minim 2 ani in proiectare si executie in constructii civile si industriale;
  • Experienta minima: 2 ani cu oamenii.

Autorizatii necesare: EGD, PGD, EGT, PGT
Pentru transmiterea CV-urilor va rugam sa utilizati adresa noastra de e-mail: office@nextedholding.com

Articole din aceeași categorie

- Advertisement -spot_img
NecenzuratPH Modifica preferintele pentru cookies