20 mai 2024
No menu items!

ANAF SUSPENDA ACȚIUNILE DE CONTROL ȘI DE EXECUTARE SILITA

Cele mai vizualizate articole

În aceastã perioadã, având în vedere contextul economic dificil cauzat de rãspândirea infecției cu virusul COVID – 19, Agenția Naționalã de Administrare Fiscalã a pregãtit o serie de mãsuri pentru sprijinirea mediului de afaceri, cele mai importante fiind:

Suspendarea sau, dupã caz, neînceperea executãrii silite a creanțelor bugetare;

În acest sens, nu se mai emit somații, popriri asupra disponibilitãților bãnesti și a veniturilor urmãribile și nu vor mai fi instituite sechestre asupra bunurilor. Excepție fac sumele provenite din hotãrârile judecãtorești pronunțate în materie penalã.

Rambursarea  TVA, în cursul lunii martie, pentru toate deconturile soluționate și pentru care s-au emis decizii de rambursare la zi;

Implementarea unui nou mecanism de rambursare a TVA, care vizeazã soluționarea cu celeritate a deconturilor, începând cu data de 1 Aprilie 2020

Suspendarea  acțiunilor de control fiscal (a inspecțiilor fiscale, a controalelor antifraudã) cu excepția verificãrilor ce pot fi efectuate de la distanțã, precum și a cazurilor de evaziune fiscalã, acolo unde sunt indicii în acest sens;

Suspendarea acțiunilor antifraudã privind Filtru II și a activitãților specifice din Punctele de Trecere a Frontierei cu Ungaria și Bulgaria.

         

Mãsurile vor fi aplicate atât în perioada în care în România este declaratã stare de urgențã,  cât și pentru o perioadã de 30 de zile de la încetarea acestei stãri.

Totodatã, se amanã termenul de depunere a declarațiilor fiscale de la 25 martie 2020 pânã la data de 25 aprilie 2020

4/5 - (1 vote)

Evaluează articolul

4/5 - (1 vote)

Cele mai noi știri

MOTOCICLIST GRAV RĂNIT LA POIENARII BURCHII. VINE ELICOPTERUL SMURD

Un grav accident rutier a avut loc, in această seară, în comuna Poienarii Burchii. Din primele date, o motocicletă a...
spot_img

Next AG Holding SRL angajeaza Inginer proiectare si executie Instalatii distributie si transport gaze naturale pentru coordonarea proiectelor si lucrarilor societatii

    Cerinte:
  • Studii superioare de specialitate - Facultataea de Instalatii, Facultate inginerie;
  • Experienta minim 2 ani in proiectare si executie in constructii civile si industriale;
  • Experienta minima: 2 ani cu oamenii.

Autorizatii necesare: EGD, PGD, EGT, PGT
Pentru transmiterea CV-urilor va rugam sa utilizati adresa noastra de e-mail: office@nextedholding.com

Articole din aceeași categorie

- Advertisement -spot_img
NecenzuratPH Modifica preferintele pentru cookies