SC Electrica Furnizare SA a transmis un răspuns la solicitarea publicației noastre referitor la situația de la Agenția de Furnizare a Energiei Electrice Ploiești, respectiv sediul de pe str. GH.Doja, unde o parte dintre salariați au fost depistați cu coronavirus. Vă prezentăm răspunsul societății, care menționează și toate măsurile luate pentru buna desfășurare a activității cu clienții:
”Începând cu anul 2014, Electrica Furnizare este o companie cu capital majoritar privat, listată la bursele de la Londra și București, și, drept urmare, nu se află sub incidența Legii nr. 544/2001 și a rigorilor acesteia. Cu toate acestea, în spiritul deschiderii și al transparenței de care am dat dovadă în relația cu reprezentanții mass-media, vă comunicăm următoarele:
Electrica Furnizare confirmă în acest moment 6 cazuri de infectare cu noul Coronavirus, înregistrate în companie, în Agenția de Furnizare a Energiei Electrice Ploiești, Prahova. Din cele 6 cazuri, 3 sunt angajați Electrica Furnizare, iar alte 3 persoane sunt angajați ale unei companii partenere subcontractate. În afară de cazurile confirmate, toate persoanele testate, chiar dacă testul a avut un rezultat negativ, rămân în izolare la domiciliu, urmând să notifice autoritățile în cazul apariției de simptome specifice COVID-19, conform dispozițiilor DSP Prahova.
Menționăm că, încă de la primele semne ale pandemiei, am dezvoltat un set de măsuri care iau în calcul și scenariul în care ne aflăm acum. Am implementat toate măsurile necesare, iar situația se află sub control.
Printre măsurile cu rol preventiv implementate în Agenția de Furnizare a Energiei Electrice Ploiești, Prahova, precum și în toate punctele de prezență Electrica Furnizare, enumerăm: accesul clienților și angajaților doar cu mască de protecție, după igienizarea mâinilor și verificarea temperaturii, păstrarea unei distanțe de 2m, respectând indicațiile marcajelor de distanțare fizică de pe podea, deservirea clienților după regula ”doar 1 client la fiecare ghișeu disponibil”, amenajarea ghișeelor cu panouri despărțitoare de plexiglas și dotarea personalului cu viziere de protecție, precum și igienizarea de două ori pe zi a locației.
Avem încredere că răspândirea virusului este limitată, dar din motive de siguranță am decis să închidem temporar activitatea din acel punct de prezență, recomandând clienților să utilizeze în continuare canalele digitale de comunicare și de plată. În privința redeschiderii ghișeelor, vom reveni cu informații în momentul în care vom lua o decizie.
Sănătatea și siguranța angajaților noștri, ale personalului subcontractat și ale clienților sunt principala noastră prioritate și vom continua să implementăm cu strictețe atât procedurile interne, cât și măsurile pe care le-am dispus încă de la început la nivelul întregii companii, pentru a preveni o potențială extindere a COVID-19„.
Departamentul Brand, Comunicare și PR Electrica Furnizare