13 iunie 2025
No menu items!

78 sancțiuni contravenționale și 80.000 de lei amenzi date de ITM Prahova!

Cele mai vizualizate articole

Inspectoratul Teritorial de Muncă Prahova a desfăşurat, în săptămâna 26 octombrie – 01 noiembrie 2020, acţiuni de control care au vizat respectarea legislaţiei în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi al relaţiilor de muncă. Totodată, inspectorii de muncă au verificat modul în care angajatorii au pus în practică măsurile dispuse de autorităţi pentru limitarea răspândirii COVID-19.

În această perioadă, inspectorii de muncă din cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Prahova, împreună cu reprezentanţii Inspectoratului Judeţean de Poliţie Prahova, Inspectoratului pentru Situații de Urgență Prahova, Inspectoratului de Jandarmi Prahova, Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Prahova şi Direcţiei de Sănătate Publică Prahova au efectuat acţiuni de verificare a modului de respectare a măsurilor dispuse de autorităţi în localităţile unde s-a înregistrat o incidenţă cumulată a cazurilor de infectare mai mare de 1,5/1000 locuitori. Verificările au vizat restaurante, terase, baruri, târguri, oboare, pieţe, săli de jocuri de noroc, supermarket-uri, unităţi de învăţământ, gări, autogări, staţii pentru transportul în comun.

În cadrul activităţilor derulate inspectorii de muncă au încheiat 107 procese – verbale de control prin care s-au dispus 130 de măsuri de remediere a neconformităţilor constatate. Urmare faptelor de natură contravenţională constatate s-au aplicat 78 sancţiuni contravenţionale. Pentru primirea la muncă a unor persoane în lipsa formei scrise a constractului individual de muncă, inspectorii de muncă au aplicat amenzi în valoare totală de 80.000 de lei.

În contextul creşterii numărului de cazuri de persoane infectate cu SARS-CoV-2 facem apel atât la angajatori, cât şi la angajaţi să respecte măsurile dispuse de către autorităţi pentru a stopa răspândirea noului coronavirus. Personalul Inspectoratului Teritorial de Muncă Prahova va continua atât acţiunile de control, cât şi cele de îndrumare şi consiliere în domeniul de competenţă, astfel încât toţi cei interesaţi să cunoască măsurile ce trebuie luate pentru gestionarea și limitarea răspândirii COVID-19 în vederea asigurării desfaşurării activităţilor în condiţii de siguranţă pentru toate părțile implicate în raporturile de muncă.

Evaluează articolul

Cele mai noi știri

Doi tineri arestați preventiv după un incident violent în Ploiești!

Doi tineri, în vârstă de 22 și 19 ani, au fost reținuți pentru 24 de ore și ulterior arestați...
spot_img

Next AG Holding SRL angajeaza Inginer proiectare si executie Instalatii distributie si transport gaze naturale pentru coordonarea proiectelor si lucrarilor societatii

    Cerinte:
  • Studii superioare de specialitate - Facultataea de Instalatii, Facultate inginerie;
  • Experienta minim 2 ani in proiectare si executie in constructii civile si industriale;
  • Experienta minima: 2 ani cu oamenii.

Autorizatii necesare: EGD, PGD, EGT, PGT
Pentru transmiterea CV-urilor va rugam sa utilizati adresa noastra de e-mail: office@nextedholding.com

Articole din aceeași categorie

- Advertisement -spot_img
NecenzuratPH Modifica preferintele pentru cookies